PENNE CU NUCI , ZAHAR BRUN SI SCORTISOARA

mal
 Astazi va propun un fel de mancare doi in unu :)
Puteti considera ca ati servit felul principal si desertul in acelasi timp. In copilaria mea, pastele cu nuci erau considerate delicatese si se pregateau cu precadere in perioada posturilor.
Astazi , eu le pragatesc de dorul copilariei, dar si pentru ca-mi plac tare mult.
Cu dedicatie speciala pentru prietenii mei vegetarieni , dar si pentru toti prietenii care-mi calca pragul (virtual ) :)
Se prepara simplu si repede, costa putin , dar fac treaba buna :). Adica sunt satioase si destul de sanatoase. Iata cum se prepara :
Pastele se fierb conform indicatiilor de pe ambalaj... se scurg si se pun intr-o cratita cu cateva linguri de ulei de floarea soarelui (eu , cateoadata le tavalesc in unt topit). Peste , se adauga nuca macinata si  zahar brun [dupa gust](daca este, daca nu merge si miere sau zahar obisnuit ). Se amesteca bine.
Se transfera pe farfurie, se decoreaza cu nuci si zahar .....se ninge cu scortisoara ....si... "mananci" :D
 Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comentarii :

  1. Sotul meu e topit dupa pastele cu mac. Arata imbietor. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. SOTUL MEU ESTE BANATEAN II LPAC DULCIURILE MULT ,SI OBISNUIM SA PREPARAM PASTE CU NUCI SI MAC .YAMI ,YAMI ...GBY !

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :