SALATA CALDA DE "SCOICI" CU LEGUME SI CARNE DE CURCAN

mal
La inceputul acestei luni, nepoata mea Diana a vizitat a nu stiu cata oara Italia. Fire vesela si plimbareata, "fuge" de cate ori are ocazia in diferite tari ale Europei, de unde nu se intoarce niciodata cu mana goala :D.
De fiecare data imi/ne aduce  daruri de la mama lor de acasa, daruri care se dovedesc extrem de practice si care imi provoaca o mare bucurie. :)
De aceasta data m-a cadorisit cu o  cutie de paste -scoici BARILLA, paste carora m-am gandit sa le dau o intrebuinatare cel putin la fel de nobila ca gestul Dianei...
Drept urmare le-am transformat intr-o minunata salata calda cu legume,  pulpa de curcan si cubulete de cascaval vlaamer  si  condimentata  cu mozaic de piper.
In prima instanta am pus apa pentru paste la fiert. Apoi am curatat ceapa, ardeiul si morcovul  si le-am taiat cubulete.
Pulpa de curcan de asemenea am taiat-o cubulete si am pus-o impreuna cu legumele, carora le-am mai adaugat intre timp si un pumn de mazare congelata, la calit in unt intr-o tigaie incapatoare cu capac.
Le-am sarat si le-am lasat cca 20 minute la foc mic sa se patrunda.
Ca sa nu stau degeaba, am taiat cubulete cascavalul si m-am ocupat de
paste ...pe care le-am fiert conform instructiunilor de pe cutie :),


 apoi le-am strecurat si le-am adaugat in tigaie peste legume si carne amestecandu-le bine, bine.
Le-am luat de pe foc...am asezonat , am pus cubuletele de cascaval ...apoi la final le-am mai prafuit cu un pic de piper mozaic si...

 ...gata !
Salata mea calda de scoici era numai buna de servit :)


Am savurat-o cu gandul la Italia :)

Grazie Diana !!! :*
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :