CIUPERCI UMPLUTE CU LEGUME SI CASCAVAL

mal
 Am facut de ceva vreme aceste ciuperci umplute, insa abia azi le-a venit randul sa iasa in lume. E sarbatoare, e ziua sf Andrei ....si consider ca e oportun sa vi le prezint, poate reusiti sa le gatiti pentru pranz sau chiar pentru cina.
Se prepara foarte simplu si destul de rapid :)
Tot ce va trebuie este timp disponibil si binenteles ingredientele necesare .
Iata-le : ciuperci albe champignon (mai mari ar fi ideale) o ceapa mare, un  ardei, o vanata mica ( facultativ)  cateva rosii cherry (merg si cele obisnuite) 200 gr cascaval (tofu, daca le  faceti de post ), un ou sau 2 linguri de faina pentru a lega compozitia (merge si pesmet ),2 catei de usturoi , ulei.
Ciupercile se spala repede sub jet de apa rece . Li se indepardeaza coditele . Se pun cu palaria in sus si se pudreaza cu sare.
Coditele se toaca... si impreuna cu ceapa , tocata si ea , se calesc in cateva linguri de ulei . Cand mai scade lichidul lasat de ciuperci se adauga ardeiul taiat feliute, usturoiul rondele si vanata taiata cubulete, se sareaza si se mai calesc impreuna cateva minute .

 Se iau de pe foc si se adauga rosiile taiate sferturi(cubulete ) si cascavalul taiat cubulete. Se mai pune sare, piper . Daca doriti puteti pune si verdeata....eu am pus patrunjel tocat. Compozitia am legat-o cu un ou si ceva pesmet. Daca nu folositi oua in post, puteti lega compozitia cu faina sau doar cu pesmet.

  Cu aceasta compozitie umpleti palarioarele ciupercutelor si le dati la cuptorul incalzit la 180*  cca 40 min .

 Puteti sa le serviti ca atare, cu diverse sosuri sau cu o garnitura de orez , cartofi, paste ...sau cu ce va place voua.
Eu le-am facut un sos simplu din branza feta si unt : le-am pus impreuna in tigaie , am amestecat pana s-au topit, le-am lasat sa dea un clocot, am macinat putin piper  si... gata sosul ( trebuia sa-l lucrez mai bine, dar m-am grabit tare atunci )



Scoase din cuptor arata cam asa :) :
  Va mai trebuie o paine proaspata si crocanta si masa e asigurata .



  Incercati !

PS . LA MULTI ANI TUTUROR CELOR CARE POARTA NUMELE SFANTULUI ANDREI :) !!
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comentarii :

  1. imi plac la nebunie ciupercile umplute :D platoul cu ciuperci e super

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac mult ciupercile cum arata si o sa le incerc chiar d revelion !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte aspectos!! o retzeta de ciuperci incredibila !!! acum o s'o pregatesc si eu ! noua ne plac la nebunie ciupercile,acum fie cu sosuri,fie umplute ...

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :