CORN TORTILLAS CU PUI & BRANZA & LEGUME

mal
 Azi va arat o reteta destul de comuna, insa simpla si foarte la indemana, deoarece poate fi "preparata" cu ingrediente pe care le avem acasa de obicei .
Tuturor ni se intampla sa ne fie foame si sa nu avem timpul necesar pentru a gati. Ne repezim la frigider si incropim pe loc o gustare care sa ne dea energia necesara pentru a ne putea prepara in liniste apoi o masa calda si de ce nu , pentru a termina de facut alte treburi mult mai importante :)
Ideal ar fi  sa nu ne lipseasca din frigider ingredientul principal , si anume "foile" de tortillas. (despre acest aspect o sa mai discutam in viitor pentru ca am de gand sa va arat cum sa va preparati propriile voastre foi chiar acasa :)  )
Le puteti cumpara in zilele cand sunteti mai putin flamanzi , fiind in termen sa pastreaza cateva luni :)
Se pot umple cu ce vreti voi...
Eu le-am umplut(dupa ce le-am incalzit un pic in tigaie[se pot incalzi la cuptor, microunde ,etc] ) cu "taietei" de salata iceberg, felii de ardei gras rosu, friptura rece de pui (ramasita de la o alta masa ), branza edam, porumb tanar dulce -acrisor, sos de usturoi cu maioneza si iaurt (ramasita de la ouale umplute, am adaugat doar usturoiul ) ...le-am stropit cu sos de soia si sos worcester ...am macinat putin piper mozaic...si gata ...in 10 minute eram deja la masa.

Incercati ! Merita toata "osteneala".:)

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :