PACHETELE CU DOVLEAC

 mal
 Am promis  de mai bine de o saptamana ca o sa pun reteta asta pe blog. Profit de putinul timp liber pana se coc alte placinte  pe care le-am facut asta seara si va povestesc cum sta treaba.
:) Se fac foarte simplu aceste pachetele cu dovleac , cu conditia sa aveti umplutura pregatita.  Eu am facut-o intr-o zi , iar  in urmatoarea  am facut pachetelele.
Am dat dovleacul pe razatoare, l-am pus intr-o cratita cu unt (daca tineti post, inlocuiti-l cu 2-3 linguri de ulei )si zahar si l-am lasat sa se patrunda in sucul rezultat . Cand s-a evaporat  tot sucul, l-am dat jos de pe foc si l-am lasat sa se raceasca.
  Foile de placinta sunt din comert. Mare atentie sa nu le confundati cu foietajul! :)
Am taiat foile in jumatate , apoi am impaturit-o pe fiecare in doua , cat sa rezulte un patrat. Am pus umplutura in mijloc ....
 ....si le-am impachetat ceva  de genu' :
  Intr-o tigaie am incins ulei si le-am  prajit cca 1 minut (sau pana se rumenesc ) pe fiecare parte . Trebuie sa fiti atenti , deoarece , daca uleiul e bine incins , se prajesc aproape instantaneu.
Au tendinta sa "suga" ulei, insa daca le scoateti pe prosoape de hartie, acestea il absorb fara probleme.
  Le-am lasat sa se stampere putin, apoi le-am pudrat cu zahar vanilat si scortisoara.
 Sunt extrem de bune fierbinti , cand inca sunt crocante, insa merg servite si reci.
Daca va place, sunt foarte bune langa lapte cald cu miere :)...sau langa o cafea cu lapte si miere :)
Daca tineti post, merg lejer si cu ceai ;) .
Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :