TARG CARITABIL DE CRACIUN

mal
  Vineri, 17 Decembrie 2010, am participat impreuna cu familia la Targul Caritabil de Craciun, organizat de elevii Liceului Teologic Baptist- Timisoara, liceu la care fiica mea,  Andreea, este eleva in clasa a -12-a.
Este al doilea an cand la liceu se organizeaza acest targ. Fondurile obtinute sunt trimise in Tanzania si sunt folosite pentru scolarizarea unor copii sarmani. La scoala,  pe tot parcursul anului (scolar), acestia   vor primi si o masa calda, masa de care nu beneficiaza in familiile lor sarace.
Am pregatit impreuna cu ai mei cu toata dragostea  produsele pe care le vedeti in poze si am ajutat-o pe Andreea sa le vanda.
Si ceilalti copii au avut o contributie la fel de insemnata, fiind entuziasmati sa-i ajute pe altii mai tristi ca ei.
Dumnezeu sa rasplateasca implicarea fiecaruia si sa se indure de bietii copii sarmani.
In ajun de sarbatoare sfanta imi doresc din toata inima ca toti copiii din lume sa simta caldura unui camin primitor si indestulat.









Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :