TORT "MR NIKO" CU CIOCOLATA SI ARAHIDE

mal
 Tortul MR NIKO, un tort cu multa ciocolata, arahide si caramel. L-am facut la cerinta unui prieten indragostit de combinatia cu pricina.

 Am fost sceptica in privinta combinatiei, insa pana la urma am constatat ca merg impreuna de minune :).
Blatul este unul relativ clasic cu arahide macinate...crema de unt si oua si muuulta ciocolata. Caramelul cu care am insiropat blatul  si am ornat este facut in casa din lapte condensat.
A avut 2 kg.
Pozele slabe calitativ(sorry,  se mai intampla ), insa macar se poate vedea cum arata MR NIKO :)


 Un tort care merge mai degraba iarna, cu ceva fierbinte langa ...dar noi l-am servit (pe cel mic ) vara si n-am patit nimic, ba din contra, ne-a incantat   :))
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :