BRIE CU AVOCADO SI NUCI

mal
 De sfantu Ioan , printre alte aperitive am avut si acest micut platou cu branza brie, evantai de avocado si samburi de nuca.
La branza n-am intervenit deloc, doar am feliat-o si am asezat-o pe platou impreuna cu samburii de nuca, boabe de piper roz si seminte de papaja ( care sunt comestibile si foarte bune.sunt putin iuti, au gust de hrean si piper )
Fructul de avocado l-am taiat jumatati, apoi l-am feliat. L-am asezat pe platou in forma de evantai. L-am stropit din abundenta cu suc proaspat de lamaie si ulei de nuca. I-am mai adaugat putina sare si chili proaspat rasnit.
Combinatia e uluitor de ...cremoasa (de la brie si avocado) si crocanta (de la nuci )
 Poate tine loc de mic dejun, gustare sau chiar de  cina :)
 Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :