MIC DEJUN COLORAT

mal
 Cand zilele sunt mohorate, asa ca cea de azi, trebuie sa gasim diferite metode prin care sa le transformam in zile vesele si colorate.
Obligatoriu trebuie sa  incepem ziua cu un mic dejun copios si sanatos, care sa ne dea energie pentru intreaga zi.
Daca avem curajul sa lasam culorile sa ne danseze prin farfurie , cu siguranta tristetea zilei dispare.:).
Parte din "terapie" este si acest mic dejun colorat, gata in 5 minute .
E musai sa fie savurat in liniste cu un ceai aburind langa ...si neaparat in tinuta de dimineata , adica in  pijama...doar e sambata si ne permitem.:)
Tot ce ne mai ramane de facut este sa prajim painea (eu o prajesc in tigaia de fonta, asa-mi place ) , s-o "ungem" cu crema de branza ( a mea este fricheso cu verdeata) si sa presaram bucatele de legume colorate  peste(eu am pus ardei gras rosu si galben si castavete verde ) :D
Micul nostru dejun colorat e gata de savurat :D
Sa vedem ...recapitulam ...: avem farfuria colorata in fata, ceaiul a ajuns la temperatura optima...tinuta obligatorie -pijamaua, e la purtator ...:))
Pofta buna ! ....mmmmmmyamiiiiiiiiiiiiiiiiii :))


 Incercati ! ;)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :