"TURN" DE SALATA CALDA DE LEGUME CU OREZ

mal
 Am facut ieri aceasta minunata salata calda de legume cu orez.
Un fel de mancare de sine statator de data aceasta, desi s-ar potrivi de minune si ca garnitura, atat pentru mancarurile cu  carne cat si pentru cele cu legume ,in special la fripturi sau tocanite.
Pentru ca ieri am avut o zi plina , am ales sa prepar o mancare simpla, satioasa si care se gateste in timp scurt si cu minimum de efort.
Asadar, am tocat o ceapa mare pe care am pus-o la calit in putin ulei...

 ....cand a inceput sa prinda culoare si sa devina transparenta am adaugat peste ceapa  legumele congelate ( eu am folosit legume pentru salata frantuzeasca, insa am mai preparat-o si cu legume mexicane , cat si cu alte combinatii de legume congelate ) si sarea de mare.
Am acoperit tigaia si am lasat legumele sa se patrunda la foc mediu inspre mic.
 Separat am fiert orezul  "al dente" ( o masura de orez cu trei masuri de apa ).
Cand au fost gatite legumele am  adaugat orezul bine scurs peste ele, le-am amestecat bine, am pus piper dupa gust si putin praf de curry.

 Totul a durat cca 30 de minute.
Am montat salata calda pe farfuri in forma de turnulet , am ornat cu sos de soia , piper si curry si am servit-o.
Mi-a placut mult de tot.
Cred ca e ideala si pentru cei care tin post , dar si pentru vegetarieni.
Mie imi plac deopotriva si legumele dar si orezul , care in aceasta salata se completeaza "la fix".

 Puteti incerca si voi s-o preparati ;)

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :