CARTOFI ALBI CU SALATA SIMPLA DE LEURDA

mal
 Ieri am pregatit acest fel simplu de mancare... si din lipsa de timp, dar si pentru ca imi place foarte mult.
Este modest dar deosebit de gustos si hranitor....si nici macar nu ingrasa :)).
Poate fi consumat de cei care tin postul sau de  catre cei care nu mananca de obicei carne, fara nicio problema.
Singura conditie e sa aiba de unde sa cumpere sau de ce nu, sa culeaga chiar ei leurda.
Eu am cules-o din padurea de la Bradatel- Retezat cu manuta mea :)(este cea mai sigura sursa, fara poluare & alea ) .... de aceea mi-am permis sa  fac salata  in cantitate asa impresionanta.
De data aceasta am facut-o simpla, folosind pentru vinegreta doar ulei, sare si otet.(procedeul este la fel ca la prepararea salatei verzi )
Am in plan sa va arat mai multe variante de salate si mancaruri care contin leurda...sper doar sa-mi permita timpul.

Cartofii albi,  fripti , se prepara in felul urmator
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/11/cartofi-albi-cu-rulouri-de-salata.html


Scuze pentru pozele putine si facute la repezeala, dar macar se intelege ce reprezinta :). Data viitoare promit sa fac poze mai de calitate :)
Incercati !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :