SIGLA POLI - DECORATIUNE PENTRU TORT

mal
 Am facut-o si pe asta :)).
Am o comanda de tort pentru un fan POLI. Azi am exersat putin incercand sa reproduc sigla. E prima data cand o fac, e prima sigla (ma rog , reproducere modesta ) pe care o execut.
Mi se pare interesanta si destul de ok. Data viitoare(acum ca stiu modul de lucru) sper sa iasa mai bine :).
Precizez ca desi sunt timisoreanca , nu sunt fan POLI.
Nu sunt microbista din fire (ma intelegeti , sper, eu bucataresc si prajituresc, n-am vreme de umblat pe stadioane) :).
Cu toate acestea respect culorile tuturor cluburilor de fotbal din tara si sper sa fac torturi pentru fanii  fiecarui club in parte :).
Ce ziceti, seamana cu originalul ?! :D
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comentarii :

  1. eiiiii asa daaaaaaaaa bravo Adriana!! super idee,seamana leite ca doua picaturi de apa,felicitari draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Marie, multam !
    Stiu ca strigi tare si din mandrie "de patriotism local" dar si fiindca esti o fata sincera :)
    Esti o tipa faina , banatanca mea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! O f.b...bulina rosie!!!
    Nu e usor...
    ...si eu am avut experienta asta cu Steaua...:)))))))
    Sunt antitalent la fotbal, dar, daca e vorba de modelaj, devine totul mai accesibil, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :