IN DRUMETIE ....PRIN PARCUL NATIONAL RETEZAT

mal
  

V-am promis ieri cateva poze cu imprejurimile taberei ( TABARA CRESTINA BRADATEL )   si iata, astazi ma tin de cuvant:).
Aceste poze sunt facute in PARCUL NATIONAL  RETEZAT, insa in imediata apropiere a taberei ( pe o raza de 3-4 km ). Din pacate( datorita faptului ca am lucrat non-stop ) n-am avut timp pentru drumetii mai lungi, desi tare mi-ar fi placut :).
Chiar prin dreapta taberei curge Raul Mare. Debitul apei este mic din cauza secetei din acest an, dar si datorita barajului de la Gura Apelor.
Cand am cate o mica pauza , admir pastravii jucandu-se in apele cristaline ale raului, precum si "pasarea mig" cum am numit-o noi, un soi de scufundac , care se hraneste cu puietul de pastrav.



In vecinatatea taberei  se afla si cabana ACADEMIEI ROMANE ...si un afluent destul de important al Raului Mare - Zlatuia, care izvoraste din masivul "Gemenele" si curge catre civilizatie prin salbaticia rezervatiei .
Majoritatea pozelor sunt facute pe cursul Zlatuiei,


Veverita din imaginile de mai jos este dovada vie ca fauna rezervatiei chiar exista. Ursul si celelalte fiare nu ni s-au aratat la fata :D si sincer nici nu doream asta :)).


  Va las sa admirati crampeiele salbaticiei :)  ...


ups....asta-s eu :D.....

el :D :)) 

abia acum incepe :)) 













O floare pentru voi si un semn de " la revedere" pentru frumosul PARC :) 

  Daca ajungeti prin zona, nu ocoliti PARCUL NATIONAL RETEZAT ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :