DULCEATA DE LAPTE / DULCE DE LECHE

mal

Am in plan cateva retete la care e nevoie de dulceata de lapte (dulce de leche ).
Asa ca, am profitat de seara aceasta mai lejera si am facut-o.
O fac de ceva vreme, insa n-am pus inca reteta pe blog.
Va spun acum  pe scurt reteta:

1 litru de lapte 3,5 % ( de la PILOS )
800 g zahar
2,5 lingurite sare de mare (cu cristale mari )

Laptele se pune intr-o oala inalta cu fund dublu, se adauga zaharul si se amesteca pana se topeste. Se fierbe la foc mic , amestecand din cand in cand.
Cand incepe sa-si modifice culoarea si sa se ingroase , se adauga sarea. Din acest moment trebuie supravegheata, pentru ca are tendinta sa iasa din oala ;)
Operatiunea dureaza cca 2 ore....poate chiar mai mult.
Ca sa verificati daca e gata, luati cu o lingura din dulceata si lasati-o cateva minute. Daca se coaguleaza (ingroasa ) cat sa curga  ca in pozele mele , este gata . :)
Din ingredientele enumerate, mi-a iesit cantitatea de dulceata din poze  :).

Lumina de la ora 23.00 n-a fost cea mai buna pentru poze, dar se intelege despre ce este vorba. :)
Eu am testat-o cu cateva capsuni :).
E numai buna :), exact cum trebuie sa fie :).

Cand am facut pozele , dulceata era inca destul de calda.
Pana maine o sa fie si mai consistenta :)
Revin cu poze :)



...pe capsunile mele :D


mmmmmmmmmmmmmm :)))

Noapte buna ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

daca doriti sa comentati :