TORT MI-RE-LA

mal


Ieri, o veche prietena de pe facebook m-a intrebat daca n-am de gand  sa  fac un tort cu numele ei.:D
Se numeste  MIRELA :)...
Sigur ca in prima instanta am perceput discutia  ca pe o gluma draguta, insa pe parcursul zilei "gluma" a inceput sa se ingroase. :))
Se lipise undeva in mintea mea si ma tot "impungea" cu cate un "ce-ar fi daca " :))

De ingrediente si idei nu duc lipsa niciodata, iar daca se mai intampla sa ma si starneasca ceva, chiar e "pericol "  :))
Nici nu mi-a trebuit prea mult sa concep tortul dupa numele prietenei mele MI-RE-LA :).
Acest nume e cu rezonanta  de  cantec, care, odata fredonat, iti suna in minte suav si linistitor, uitat parca inadins  pe "repeat ":)
Asadar , fredonand intr-una mi-re-la....la- re-mi...la-mi-re....mi-re-la :)), m-am trezit cu blatul de vanilie copt.:))
Pana s-a racit blatul, am facut  si mousseul de lavanda si lapte concentrat (condensat )...
Apoi cu cantecul pe buze si foarte putin efort am montat mousseul intre blaturi, avand grija sa-i adaug si o nuanta fructata si anune cateva jumatati de piersica din compot :).
Pentru o nota de eleganta, am colorat in lila-lavanda mousseul.:)

Si tot asa, fredonand micutul meu cantecel, m-am trezit cu micutul tort MI-RE-LA  asamblat si numai bun de dat la frigider.
Astazi , ca o vedeta autentica, s-a prezentat la sedinta foto :))....
Urmariti va rog "pictorialul " :))

Insa inainte :
MIRELA draga, dorinta /gluma ti-a fost indeplinita. :)
De astazi exista  un tort care-ti poarta numele(sigur mai sunt si altele, dar niciunul ca acesta ) :))....
E vesel si colorat ca un cantecel  cu arome fine de lavanda , piersica si vanilie.
M-ai lasat pe mine sa aleg aromele  si am facut-o. Bine, zic eu :).
Acestea  , odata ajunse pe limba , te fac sa canti ...pe "repeat" : MI-RE-LA :) :))









Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :