TORT TRUFA patrat

mal

Tortul TRUFA l-am facut pentru prima data in august 2010 .
Rotund, insa cu acelasi continut. Doar decorul difera :)
Nu l-am postat pe blog pana astazi, insa il puteti admira in albumul meu  "TORTURI " ( primul album )de pe facebook.
Este o reteta a mamei pe care eu am modificat-o, aducandu-i imbunatatiri.
Tortul  TRUFA contine un blat cu nuca...crema trufa (reteta mea ) care are la baza ciocolata si rom, dar care mai are in componenta cateva elemente.
Mai are o crema din jeleu/ dulceata de caise si este foarte insiropat cu rom :).
Este imbracat tot in crema trufa.
Pe cel de astazi l-am facut patrat :) si imi place cum a iesit.
L-am decorat cu banuti de ciocolata ornati  cu bilute , nuca macinata , samburi de nuca si bilute colorate.

Cateva poze :)





LA MULTI ANI, NICOLE ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :