TORT CREMES/ CREMPITA ROZ

mal







Acum un an am facut pentru prima data cremes cu crema roz :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2012/01/crempita-cremescremsnit-roz.html

Ideea mi-a placut , astfel ca de curand am aplicat-o iar.
De data asta am modificat putin reteta si forma cremesului, dandu-i aspect de tort.

Crema am facut-o tot roz, insa in felul urmator :

dintr-un litru de lapte, 2 plicuri de budinca de vanilie si 13 linguri de zahar am fiert o crema, careia i-am adaugat imediat ce am luat-o de pe foc  3 plicuri de gelatina rosie (cca 30g ) hidratata in 100 ml apa .
Dupa ce s-a racit, am amestecat-o cu 400 ml frisca PILOS batuta bine-bine.

Am impartit in doua o foaie de cremes din comert...prima parte am pus-o pe fundul unei tavi patrate de tort ( careia i-am pastrat inelul ) ....am turnat crema si am nivelat-o bine.
Cea de-a doua parte de foaie am faramitat-o, repartizand-o uniform peste toata crema.
Am acoperit tortul de cremes cu folie si l-am pus la rece.
Inainte de servire am indepartat inelul tavii si am  decorat tortul de cremes  cu zahar praf in forma de tabla de sah .



Textura cremei este grozava, iar gustul irezistibil :)




Incercati-o ! ;)

Sa fiti iubiti !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :