CONFIT DE CANARD CU SALATA DE VALERIANA

mal



 Zilele trecute am achizitionat un boboc de rata de 2,5kg.
Mi-am propus s-o transez si s-o gatesc in diverse moduri.
Nu e prima data cand gatesc rata, ba chiar am si cateva retete pe blog.
De data asta vreau  sa va arat ce alte minuni se pot face dintr-o rata. Mancaruri simple  dar bune,  de efect si satioase.
Asta ne dorim cu totii pana la urma.
Sambata am facut o minunata salata calda :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/02/salata-calda-de-rata-couscous-si-legume.html

Pentru astazi am pregatit inca de aseara o friptura din tzampisori .... povestea si reteta o gasiti daca accesati linkul :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/02/confit-de-canard-sau-un-fel-de-rata.html

Chestiunea e ca nu m-am putut hotara in ce mod sa prezint pretiosul/ minunatul confit de canard cu aroma de vin fiert.
Aveam in cap nenumarate variante...insa  pana la urma m-am oprit la doar 4 dintre ele. :D
Doua variante de aperitiv / salata rece si doua de fel principal- calde .
O sa va arat fiecare varianta  in parte.;)...mai ales ca atat cele reci, cat si cele calde sunt unele dulci si altele sarate :).

Prima si cea mai colorata varianta  este asocierea cu aceasta salata de valeriana cu portocale rosii si dresing- reductie de suc de portocale rosii.
Dupa ce contine e clar ca aceasta este o varianta dulce :D.
Se prepara extrem de simplu:
mai intai se decojesc 3 portocale rosii si li se scoate pulpa .
Sucul rezultat in urma operatiunii cu pricina si cel stors din resturile ce raman pe pielite, se amesteca cu o lingura de zahar si se pune pe foc intr-un vas.
Se lasa sa fiarba pana isi reduce volumul la jumatate si incepe sa faca bulbuci.
Valeriana ( o mana buna ) se trece prin jet de apa rece, se usuca in servetel de hartie , apoi se pune pe farfurie.
Deasupra se pun feliutele de pulpa de portocale.
 O jumatate din cantitatea de reductie de suc se amesteca cu o lingura de ulei de masline si o piscatura de sare, apoi se toarna peste salata.
Deasupra se aseaza pulpitza de rata fripta , iar cu restul de reductie se "orneaza" prin stropire preparatul final.;)
Rezultatul il veti vedea in nenumaratele poze :D.









Am devorat-o fara sa clipim :).
E deosebit de gustoasa, delicata si fina :).
Zilele urmatoare o sa va arat si celelalte variante....ramaneti aproape ! :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :