MINICHEC CU DULCEATA DE PRUNE SI MIGDALE

mal




Checurile, in orice forma le-am face, sunt menite sa ne satisfaca prin satietatea lor.
Mereu pufoase si parfumate....chiar colorate in ultima perioada, fac fata cu brio testelor celor mai infocati mancatori de dulcegarii.

Au avantajul ca pot fi consumate de catre (aproape) oricine, in orice situatie ....si in atatea acompaniamente ca m-ar durea mana sa le insir : de la cafea, ceai, lapte cu cacao....la vin fiert, ori un sangria gemand de fructe si gheata... fructe, mousse-uri, frisca, inghetata sau frostinguri fine de branza.
Continutul  si aroma acestora este atat de variat, incat am impresia ca n-a ramas nimic  comestibil pe lumea asta care sa nu fi fost  introdus ca element ( ingredient ) intr-un chec.

Pe baza acestor teorii am purces si eu sa "construiesc" checuri cu diverse arome si texturi, fara sa-mi pese de ceva anume...poate doar de pofta si imaginatia mea de moment;).

Pe micutele astea le-am facut cu prune , cu dulceata de prune (una dintre cele mai bune de pe piata la ora actuala, cu gust foooarte apropiat de "imnierea gi prunie" facuta de mama ) , careia i-am adaugat migdale fin macinate  si scortisoara....iar la final, dupa ce s-a racit bine, un frosting din branza fina cu vanilie, sa ma tina minte:).

Reteta...una extrem de simpla :

 Aveti nevoie de :
4 oua care se separa si se mixeaza cu 300g de zahar( intai albusurile pana se intaresc,apoi se aduga si galbenusurile )   pana se fac spuma faina-faina.
Acestei spume i-am adaugat pe rand : 100 ml unt topit + 100 ml ulei / 200 ml iaurt gras ( minim 3,5 % ) / 200 ml dulceata de prune ( da, e destul de lichida sa o puteti masura cu cana gradata ! ) / 150g  migdale macinate/ o lingurita de scortisoara/ un praf de copt si 3 cani de faina ( cana de  200ml !!!)

Din aluatul obtinut din cantitatile enumerate mai sus am copt cele doua minichecuri  din poza urmatoare + un chec normal + cca 12 buc muffins ( o sa le postez in curand ;)  )
Daca vreti mai putine produse, puteti injumatatii cantitatile !!!



 Ca sa fie mai cochet , dupa ce s-a racit, i-am facut un frosting din crema fina de branza si zahar vanilat de bourbon....si l-am decorat cu bombonele din zahar.

Pentru frosting am folosit :
200 ml frisca naturala
200g crema de branza
2 plicuri zahar vanilat bourbon
un plic intaritor de frisca
Se mixeaza impreuna pana se transforma in spuma. Decorati dupa imaginatie si posibilitati ;)






Sa fiti iubiti ! ;)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :