SALATA CALDA DE RATA /COUSCOUS SI LEGUME

mal


Din ciclul "avem o rata, cum procedam ?! "...astazi va prezint salata calda de rata cu perle de couscous si legume.
Este primul fel preparat din carnea unei rate pe care  am impartit-o in mai multe bucati.
Fiecare bucata o s-o gatesc tot altfel.
 Sunt curioasa cate feluri de mancare pot face dintr-o rata de 2,5 kg.:)

Aceasta salata am facut-o pentru 2 persoane, dar puteam hrani linistita 3:).

Iata cum am procedat:
 de pe oase si din fasonarea bucatilor importante am obtinut cca 200g de carne . Am taiat-o bucatele si am pus-o in tigaie   impreuna cu 3-4 linguri de ulei si un picut de sare.
Am lasat-o sa se gateasca in suc propriu( din cand in cand am mai picurat putina supa de rata ) pana s-a patruns bine .  Am adaugat o ceapa si jumatate de ardei gras rosu  si le-am lasat sa se gateasca impreuna cu carnea...

Pana s-a gatit carnea, am pregatit  perlele de couscous astfel :


 intr-o oala am pus 100g perle de couscous peste care am adaugat supa clocotita  de rata si putina sare.
Am fiert couscousul 10 minute, apoi l-am lasat in supa sa se mai hidrateze.
L-am strecurat cand l-am adaugat la salata.

In salata am pus si legume :
5 tije mari  de apio taiate bucatele
4 ciuperci champignon (mari) crude taiate lamele
7 rosii cherry taiate jumatati
7 rosii cherry kumato taiate sferturi.

In momentul asamblarii am adaugat salatei piper mozaic proaspat rasnit si o lingura de concentrat de rodii.


Si iat-o in farfurie :


Extrem de gustoasa si satioasa :).

Tags: , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :