SUPA DE VARZA CU IAURT SI MARAR

mal




Noua ne plac tare mult zamurile...si cele consistente, dar si cele care doar te incalzesc.

Supa asta de varza e ceva cam asa :) ...o mananci, te incalzesti si poate ai sanse sa nu se cunoasca ca ai dat gata singur o oala.

Nu i-am calculat caloriile, dar e slabuta rau, asa ca  va puteti infrupta fara teama din ea.
Unde mai pui ca-i tare gustoasa, asa acruta si cu gust de marar verde ;).

Cum se face :
 in 3-4 linguri de ulei se calesc o ceapa medie si un ardei mic- ambele  tocate ....putin- cateva sfaraituri .
Se completeaza cu apa 3/4 din oala. ( cca 3 L )
Se adauga o capatana mica de varza dulce tocata si 2-3 cartofi medii , cubulete ( facultativ !- eu am pus ).
Cand incepe sa clocoteasca se pune sare si piper dupa gust .
Zama e gata cand sunt fierte legumele.
La final se bat doua oua si se fac zdrente in zama ( eu am pus doar albusurile care mi-au ramas de la o praji ).
Se acreste cu iaurt dupa gust ( eu am pus la oala mea de 3 L cca 300 ml iaurt )
In momentul serviri se adauga marar verde tocat ( in cazul meu , cat mai mult )

Daca va place ,indicat este s-o mancati fara paine ;).



FITI BINECUVANTATI !
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :