DOBOS -TORT DE CLATITE

mal



Primul tort dulce pentru aniversarea tatei este un DOBOS DE CLATITE.
Tata, mare iubitor de clatite , a avut parte de cele mai inedite torturi din viata lui...de 80 de ani.

Desi mi-a placut foarte mult primul tort de clatite- cel  cu branza sarata, acesta- cu crema de dobos, m-a fascinat.

Nu va puteti imagina ce finut poate sa fie...cat de perfect se potriveste crema cu clatitele.
Cu un mot de frisca langa,  e raiul pe pamant ;).

Desi planuiesc sa-l fac  de mult, inca de cand am facut dobosul pentru postarea pe blog, abia acum s-a ivit ocazia sa-l aduc la viata.
Sunt mandra de ce a iesit, deoarece am mai facut torturi de clatite, insa niciodata cu crema de dobos.

Cred ca stiti in mare ca nu se face deloc greu.
Mai intai trebuie sa aveti facute clatitele:  http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2014/01/clatite.html

...maxim 20 de bucati pentru acest tort, asa ca puteti folosi doar jumatate din cantitatea ingredientelor.

Apoi trebuie sa faceti crema de dobos:   http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2013/12/tort-dobos.html

Folositi exact cantitatile indicate la crema . Pentru un plus de savoare adaugati si 2-3 linguri de Amaretto .

Am o singura poza din momentul asamblarii dobosului de clatite, pentru ca era deja seara si nu se mai intelegea nimic din poze :(
Insa puteti vedea crema si clatitele...ceea ce este suficient :).



Cand asamblati tortul aveti grija sa incepeti cu o clatita la baza si sa incheiati cu crema. Pastrati o cantitate de crema suficienta cat sa finisati tortul.
La final pudrati tortul cu cacao ;).



Lasati tortul  la rece minim 3 ore, apoi puteti sa va infruptati :).

Asa arata in interior :




...iar aici ,alaturi de frisca naturala, e demential :)




Astept cu interes reactii dupa ce l-ati facut ;).

FITI BINECUVANTATI ! :)


Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 comentarii :

  1. Doamna, eu nu am facut tortul dar probabil ca urmeaza. Arata si cred ca este minunat. Insa am o mare datorie la dumneavoastra! Trebuie sa ma achit! :) Sunt datoare cu mii de multumiri si laude pentru dumneavoastra, pentru reteta de cozonac fara framantare. L-am facut de Revelion. A iesit mi-nu-nat! De aceea, va multumesc acum, aici, ca pe urma iar neglijez! Sanatate si spor si La multi ani tatalui!

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :