Muffins cu stafide si iaurt

mal



E o joaca sa faci aceste mini checuri , cu denumire imprumutata- Muffins.
Nici de cantar n-ai nevoie, doar de o cana de 200 ml si cateva ingrediente simple, pe care le  avem de obicei prin casa.


Ingredientele se masoara cu cana  ( rasa ) astfel :
faina- 4 cani
zahar- 2 cani
ulei de floarea soarelui - 1 cana
iaurt 3,5 % -1 cana
stafide -1 cana
oua- 3 bucati
praf de copt - 1 plic
coaja rasa de la o portocala
vanilie
sare - un varf de cutit )

Toate ingredientele se pun intr-un castron si se amesteca cu telul pana se omogenizeaza.


Se coc in tava  de muffins/ briose/ mini chec , cu hartie speciala, ca sa nu se lipeasca.
Temperatura de coacere 180*... dar depinde si de cuptor.
Timp de coacere ... 20-30' .

Dintr-o portie ies cca 20-24 buc, dar depinde de  cat aluat alegeti sa puneti in fiecare forma.
Eu am facut aluat pentru 2 portii si le-am vrut mai mari... asa ca, am umplut bine formele .


Sunt delicioase calde sau reci. Se pastreaza cateva zile la o temperatura de pana in 20* ...intr-o camara mai racoroasa.
Daca le doriti mai sofisticate, le puteti face mot de frisca sau branza ...le puteti pudra cu zahar, sau glazura cu ciocolata sau dulceata.

Pentru acasa eu le-am pastrat ca atare... adica simple si ne-au placut tare mult.

Mare parte din ele insa  ... au prins forma si culoare de basm, transformandu-se intr-o rochita de printese.
De acestea s-au bucurat cativa copilasi nazdravani...si in mod special- o micuta domnisoara.


Dupa ce le faceti, astept sa-mi spuneti cat de bune sunt si daca v-au placut :)

Fiti binecuvantati ! :*
Tags: , , , , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

  1. Am facut deja de cateva ori reteta. Si ale mele sunt tare gustoase dar nu arata asa fine. Drept pt care le-am acoperit cu ciocolata.Ultima dată am pus u 50 de grame mai mult iaurt si au fost parca mai putin dense, deci pe gustul familiei😊. Minunat este blogul tau!

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :