CHIFTELE DIN CARTOFI NOI & "SARMALE" DE SALATA VERDE UMPLUTE CU BRANZA FETA


mal
Ingrediente pt 4 portii :
cartofi (noi) 600g
ceapa verde 1 legatura
salata verde  1 capatana...medie
oua 2 buc
branza feta 400g
crema de branza fricheso cu verdeata  200g
rosii 4 buc ...medii
sare
ulei pentru prajit...cca 300 ml

Cartofii se dau pe razatoare, se sareaza si se storc de sucul rezultat.Ceapa verde , spalata bine, se toaca .
Intr-un castron se amesteca cu o lingura cartofii, ceapa, ouale si se potriveste de sare.

In uleiul incins se pune cu lingura amestecul rezultat dandu-i forma dorita.

"Chiftelele" asftel obtinute se prajesc in jur de 3 minute pe fiecare parte (sau pana se rumenesc ), apoi se scot pe un servetel pentru a elimina surplusul de ulei.


Branza feta se zdrobeste cu furculita amestecand pana devine o pasta maleabila.(NU se mai pune sare, in general e destul de sarata)...se poate adauga boia pentru a obtine o culoare rozalie :)....eu am preferat-o alba. :)

Salata verde se spala , se usuca usor pe un prosop de hartie ....se aleg foile intregi si se umplu ( uzand de acelasi procedeu ca in cazul sarmalelor ) cu pasta de branza feta .

Rosiile spalate se taie steluta  si "se umplu" cu crema de branza fricheso.(cu posul sau cum doriti :)....eu am facut "galuste" cu lingurita pe care le-am plasat drept umplutura)

Pofta si spor la bucatareala!!!
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

daca doriti sa comentati :