CARTOFI "ALBI" & RULOURI DE SALATA CREATA CU CREMA DE BRANZA SI TELINA

mal

  V-am aratat de dimineata cum se fac rulourile de salata creata cu crema de branza si telina si va promiteam sa va arat si langa ce le-am servit.
Ei bine, iata marele secret : "cartofi albi " ( asa le spunea mama )
Cred ca e unul dintre cele mai simple moduri in care se pot prepara cartofii. Le-am pastrat denumirea de " cartofi albi" , deoarece pentru prepararea lor n-am folosit altceva in afara de ulei , sare si putina apa...
Asta ma duce cu gandul la mai noua expresie "light"...asadar, raman cartofi albi (sau simpli)
Tot ce am avut de facut  la acest preparat a fost sa   spal cartofii (cca 1kg  pentru 3 persoane ), sa-i curat, sa-i tai rondele si sa-i pun in tigaia  cu putin ulei  incalzit (5-6 linguri ) si sare dupa gust.
I-am lasat (acoperiti)  sa se patrunda la foc mic, adaugand din cand in cand putina apa, moment in care i-am si amestecat . La final , ca sa capete crusta ce se vede in poze nu i-am mai amestecat decat foarte  rar.
  I-am servit alaturi de rulourile de salata despre care v-am povestit, insa se pot servi si cu o salata simpla , sau diferite sosuri . Sunt deliciosi si hranitori, ideali ca mancare de post :). Daca va place piperul, asa ca mie , folositi-l !
Incercati !

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :