RULOURI DE SALATA CREATA CU CREMA DE BRANZA SI TELINA

mal



Dupa ce pacatuiesc cu cate o masa mai copioasa (ca micul dejun  de ieri cu slanina si oua ), in semn de cainta o dau pe vegetale. :))
Am ca tot omul rezerve strategice de legume (si nu numai), in consecinta mi-a fost extrem de simplu sa fac aceste rulouri de salata cu telina si trei feluri de branza.
Mai intai am spalat frunza cu frunza salata creata (mi-a placut mai mult cea rosie, desi aveam si alba ) si am lasat-o sa se stoarca.
Pe cea mai fina razatoare din dotare am dat 200 g de telina si 200 g de cascaval vlaamer. Am mai adaugat si cca 100g de branza feta si 100 g crema de branza fricheso cu verdeata. Am macinat putin piper si le-am amestecat bine cu furculita pana am obtinut o crema . Sare n-am mai pus deoarece branza feta e destul de sarata.

 Rulorile se fac simplu : cu lingura se pune crema pe frunza si se ruleaza . Sunt foarte crocante datorita salatei. Sunt simplu de mancat...cu mana :))
 Mai tarziu o sa va arat langa ce am servit noi aceste rulouri crocante de salata creata cu crema de branza si telina :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :