FURT DE RETETA !!!

mal
Dragii mei,
astazi nu va prezint o reteta ci va dau o stire nu tocmai ortodoxa:
un domn, FLORIN IONESCU ,care lucreaza la Radio Romania Actualitati , si-a insusit reteta mea

http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2010/07/chiftele-din-cartofi-noi-sarmale-de.html

prezentand-o in emisiunea domniei sale din 16 iulie si pe site-ul  on-line al radioului drept reteta domniei sale

http://www.romania-actualitati.ro/chiftele_din_cartofi_sarmale_de_salata_verde_cu_feta-16553

Deoarece acest domn nu m-a contactat sa-mi ceara permisiunea pentru a putea folosi reteta mea in emisiune si pe site-ul Radio Romania Actualitati , calific  fapta domniei sale drept furt.
Ca urmare voi face demersurile necesare pentru a lamuri intr-un fel sau altul situatia...fiind foarte hotarata sa apelez la toate forurile cu putinta.

Momentan am trimis un mail sectiunii "contact" a radioului si astept un semn din partea cuiva in masura.

Va tin la curent cu evolutia si va cer sprijinul in rezolvarea problemei .
Adriana Lucia Mara

Editare:
Dragii mei, va anunt ca in mare parte problema s-a rezolvat... pe poza postata pe site-ul radioului a aparut adresa blogului meu, asa cum e ea in original + un link catre blog, asa cum am cerut.
Mai astept scuzele domnului Ionescu si pentru moment ma opresc aici cu orice demers.
In cazul in care o sa mai fiu furata ,va garantez ca o sa merg pana in panzele albe pentru a-mi face dreptate.
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :