GHIVECI DE MASLINE CU CEAPA MURATA SI LEGUME

mal

 In primul rand o sa va rog sa treceti cu vederea "calitatea" pozelor. Saptamana trecuta, cand am gatit acest ghiveci, a fost o vreme inchisa , cetoasa , numai buna de dormit, nu de facut poze.:D
Eu inca nu dispun de bucatarie studio ca alti bloggeri, nici macar reflectoare nu am ...si nici aparat  foto dotat cu trepied...in consecinta defilez cu ce am.
Daca lumina naturala ma ajuta, ies pozele, daca nu ...ies ca acestea.
Reteta e foarte buna si ar fi pacat sa nu v-o arat ... chiar daca pozele sunt slabe calitativ, macar se vede despre ce este vorba.
Hai sa trecem la treaba si sa va arat cum am preparat ghiveciul :). E atat de simplu si dureaza cel mult o jumatate de ora.
Mai intai am taiat pestisori (mari ) doua cepe uriase...pe care le-am pus impreuna cu doi ardei grasi taiati bucati maricele si 7-8 linguri de ulei intr-o tigaie la calit.
 Pana s-au perpelit ceapa si ardeiul am pregatit restul ingredientelor: masline negre si verzi [unora le-am indepartat samburii si le-am taiat feliute , insa am pus si intregi in mancare )( eu cumpar maslinele de la kaufland, unde am posibilitatea sa le gust. le aleg intotdeauna pe cele mai putin sarate ), o mana sanatoasa de cepe murate(colectate din borcanele cu castraveti acrii )  si o vanata maricica, pe care am taiat-o cubulete.
 Am adaugat restul legumelor peste ceapa si ardei, le-am pus capac si le-am lasat sa se patrunda in sucul lasat , amestecand din cand in cand .
 Cand au fost patrunse , am pus si putin suc de rosii (cca 100 ml ), un ardei verde iuteee, piper si o piscatura de delikat.  Maslinele si ceapa au eliberat sarea din continut in mancare , asa ca n-a mai trebuit sa pun suplimentar.Le-am mai lasat pe foc cca 5 min.
 A iesit o mancarica...pe care eu am numit-o ghiveci :D, foarte gustoasa si satioasa, numai buna de mancat ... pe paine :))

 Pe paine am si servit-o, adaugandu-i piper negru macinat, macar sa fie iute pana la capat :)).
 Cred ca acest fel poate fi consumat si de catre vegetarieni, dar si in post. Poate ar fi o garnitura numai potrivita  si langa un gratar ...
 In orice forma ati servi-o  si in orice perioada ati alege s-o preparati, va asigur ca merita tot "efortul" :)
 Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

daca doriti sa comentati :