TORT "INIMA NINSA" ..by Adriana Lucia

mal
 Azi am facut un tort pentru un cuplu de indragostiti. Din motive doar  de ei stiute l-au cerut in forma de inima :D.
Eu m-am conformat si l-am executat, rapid .
Blatul este de vanilie fara albusuri, insiropat cu rom .Crema  este de cocos fiert in lapte si unt. Glazura exterioara este bezea (albusurile  batute pe aburi. )
L-am "nins" cu fulgi de cocos .
Decorul din bombonele gumate in tema cu tortul :)
Are cca 2 kg .





 Cred ca v-am mai spus ca obisnuiesc sa-mi fac in paralel si mie cate un tort cand am comenzi in premiera si cand timpul imi permite.
Astazi , desi am mai copt cateva blaturi pentru alte torturi, am reusit sa-mi fac si mie o inimioara :).
 Sunt incantata de gustul deosebit  si  de combinatia de arome. Niciodata, un tort de cofetarie , chiar daca arata ca in reviste, n-o sa poata egala gustul unui tort facut in casa.
Mai ales ca torturile si prajiturile mele sunt facute  cu unt, cu oua bune , cu frisca naturala (de foarte putine ori folosesc frisca vegetala )...in consecinta sunt de o calitate superioara.
Va las sa va delectati cu pozele :)








Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comentarii :

  1. Ce dragut e!!Sunt convinsa ca e si foarte bun!Felicitari pentru tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. La cum a iesit de frumos cred ca te-ai pus in locul celor 2 indragostiti. E pasiune pusa acolo... O intrebare, deasupra e cocos rosu? Ai gasit de cumparat sau l-ai colorat tu? Eu am vazut cocos verde, galben... dar rosu nu imi amintesc. O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adriana, e superb tortul! Cat despre gustul torturilor si prajiturilor de casa, intotdeauna va fi net superior celor din cofetarie care oricat de bine ar arata, au gust de plastic. Cel putin torturile in mod cert au gust de plastic. Nu o data mi s-a intamplat sa mananc la nunta un tort asa.
    Sara, cocos rosu gasesti la Kaufland.

    RăspundețiȘtergere
  4. MUltumesc Felis !:)
    Cristina, merci :)...plastic, da, exact acela e gustul .
    O zi faina ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos si de gust nici nu discut. Mie-mi plac numai dulciurile facute in casa, prajiturile din cofetarie au crema gretoasa. Vorba lui Criss parca sunt din plastic. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :