MIC DEJUN LACTO-OVO (RICOTTA CU OUA )

mal
 Buna dimineata!
Zilele trecute m-a apucat iar nostalgia copilariei.
Mi se intampla des.
De cele mai multe ori amintirile sunt despre mama si mancarea din copilarie cu gustul ei.
Amandoua s-au dus....
Desi incerc sa reproduc ceea ce mama ne pregatea noua cand eram copii, oricat de aspectuos ar arata, gustul mancarii nu mai este acelasi.
Dar e buna, macar cat sa ma faca sa-mi treaca dorul.:)
Ceea ce va voi arata acum, in copilaria mea se numea "oua fripce cu branza". Este un soi de omleta amestecata....care seamana la consistenta cu jumarile de oua.
In fine, oricum s-ar numi si oricum ar arata, amestecul acesta de oua cu branza e nemaipomenit de gustos.
Se face foarte simplu:
se pun in tigaia incinsa  2-3 linguri de ulei ( eu am pus "o nuca" de unt ), peste care se pune branza [se poate folosi orice tip de branza ](eu am pus ricotta ), apoi se sparg ouale (cantitatea o stabilim in functie de cate persoane urmeaza sa serveasca masa ) ...se sareaza (daca nu folositi branza sarata )....

 ... apoi se amesteca pana cand se omogenizeaza si se coaguleaza ouale.
Daca branza e mai proaspata , poate lasa zer...nu este nicio tragedie, e bun si el :).
Se aseaza pe farfurie si se serveste cu paine  (eu am avut chifle  semi facute in casa ) si cu multe legume.
Desi in poze se vede doar ardeiul sa stiti ca eu i-am atasat si o ceapa rosie , imensa.:))
Imi place la nebunie cu ceapa ::D

 Incercati ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :