TORT BICOLOR CU MOUSSE DE FRUCTE SI HAINUTA DE MARTIPAN

mal

Azi am taiat tortul cu etaj pe care l-am facut ieri :)....si...m-am simtit ca o mireasa :))))))))))))
I-am facut cateva poze sa-i vedeti sectiunea ( nu de alta dar incepe sa se innoreze la Timisoara si n-o sa mai am lumina naturala pentru poze .... care, intre noi fie vorba, nu-mi place cum au iesit  din cauza luminii- lipsa )....
Tortul de la etaj are blat de ciocolata si crema  este mousse de fructul pasiunii & mango:)
Tortul de la parter e cu blat de Kinder Paradisso (reteta mea ) puternic vanilat si cu crema  mousse de visine si visine :).
Abia astept sa vina ai mei care de pe unde sa-l incercam :D

Iata si o felie dubla :) :



....si sectiunea ambelor etaje :)
Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comentarii :

  1. Felicitări! Din păcate nu îl pot gusta dar arată de sute de note de 10! Și eu petrec cu plăcere ore în bucătărie și știu câtă muncă, pasiune, răbdare, fantezie și....cel mai important ingredient, dragoste, cere un asemenea monument culinar!
    Cristina - județul Arad

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata grozav tortul:)) Felicitari pentru el si pentru toate retetele. As vrea sa incerc si eu macar unul dintre ele dar nu stiu cum ai facut tu blatul KINDER PARADISSO si moussul de visine:)) Te rog mult sa mi dai si mie retetele. Pupici
    Diana

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :