TORT " VESELIE PE CAMPIE " :)) DIN MARTIPAN

mal

Astazi am profitat de timpul liber si am facut tortul cu etaj pe care il aveam in plan de foarte multa vreme.
Aveam chiar si materia prima pentru el in camara si in frigider, doar timpul ma incurca :)). Asa ca, indata ce mi s-a ivit ocazia l-am facut. :)
Daca v-ati uitat pe blog sigur ati remarcat ca l-am facut "pe bucati".
Intai partea de jos....pe care am prezentat-o prima cu tot cu descrierea tortului de sub martipan.
Apoi "palarioara" care este de fapt etajul superior, prezentata la randul ei :).
Si acum "barosanul" asamblat care are catre 4 kg bune. :). Cu foarte mici exceptii imi place cum a iesit .
Culorile ma fascineaza de-a dreptul :).
E primul meu tort de calibrul asta imbracat in martipan :). Am mai facut torturi mari dar cu frisca .
Trebuie sa mai lucrez putin la reteta de martipan. Doar o parte e de cumparat, restul l-am facut eu.
Mai jos cateva poze cu "opera mea de arta " :)) :D :))

Comenzi la tel : 0740306301 sau prin mesaj privat pe facebook sau aici pe blog :)








Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :