DECORATIUNI DE IARNA... by me


Am cam terminat cu munca serioasa pe anul acesta si am revenit acasa si implicit pe blog.
Mi-a fost teribil de dor sa postez , insa pana azi n-am reusit.
Ma bucur enorm ca prima mea postare dupa o perioada atat de lunga e una dulce si colorata, menita sa incante ochii privitorilor.

Dupa vechiul meu obicei, m-am jucat putin zilele acestea cu caramele si culori.
Rezultatul e cel pe care puteti sa-l vedeti in poze aici pe blog, dar si pe pagina mea de facebook in albumul :"prostiute- colectia de iarna" :

Dragaleseniile astea am sa le folosesc la decorarea prajiturelelor pentru sarbatori , dar si pentru decorul armatei de muffins pe care o am in plan de executie ;)

Promit sa va tin la curent cu punerea in practica a planurilor....insa pana atunci va las sa va bucurati de poze :)















mal
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :