MUFFINS CU MAR ; SCORTISOARA SI MOT DE BRANZA

mal



Azi am copt peste 60 de muffins...cu diverse arome : de portocale...de ciocolata si rom si de mar si scortisoara :)
Marea majoritate au plecat sa fericeasca niste tinerei, insa cele cu mar si scortisoara, pentru ca au fost prea fierbinti sa fie ambalate , au ramas cu mine acasa :).

Pentru ca soarele a zimbit azi toata ziua la Timisoara, m-a binedispus si pe mine si mi-a dat un chef teribil de joaca. ;))
Si cum sa ma joc singura, daca tot aveam asemenea  "companioane " :D ?)
M-am jucat cu ele.
Le-am dichisit cu  hainute ....le-am asezat in diverse decoruri si le-am pozat. :)

Tematica a fost  "o superba zi de toamna".... asa ca ne-am conformat....si eu si ele :).

Va las sa va delectati cu pozele , iar la final o sa va scriu reteta acestor minunatii ;).












 V-am convins ?! Cred ca da  :), prin urmare iata reteta :

asadar , pentru o portie de muffins cu mar si scortisoara aveti nevoie de urmatoarele ingrediente  si o cana de 200 ml cu care masurati totul dupa cum urmeaza :

-4 oua
- 1 cana  ulei din samburi de struguri ( sau floarea soarelui )
-1 cana  piure de mar gata preparat ( se gaseste in magazine )
-1 cana si jumatate de zahar
-3 cani faina
-2 linguri rase de scortisoara macinata
-jumate lingurita praf de copt + un varf de cutit de bicarbonat de sodiu

Si iata cum preparati :

-separati ouale.... bateti spuma tare albusul cu zaharul, apoi adaugati galbenusurile.
-adaugati uleiul si piureul de mar si mai mixati pana se omogenizeaza
-adaugati faina, scortisoara , praful de copt si bicarbonatul si mai mixati pana se amesteca bine de tot.

Puneti "aluatul" in hartii speciale  si le coaceti in tava ....de muffins :)....cca 35 minute la 180*. Dupa 25 de minute e bine sa verificati cu scobitoarea daca sunt coapte ;).( stiti voi, variatiunile de cuptoare ;)  )

Le puteti manca asa, simple .... calde sau reci sau puteti sa le faceti mot de branza vanilata cum le-am facut eu  din :
-200 ml frisca naturala
-200g crema de branza
-3 plicuri zahar vanilat
-1 lingura zahar
-1 intaritor de frisca.

Se mixeaza frisca...se adauga crema de branza + zaharul + zaharul vanilat....se continua pana se ingroasa cat de cat, apoi se adauga intaritorul de frisca si se mai mixeaza pana se intareste  suficient cat sa se poata tine mot :).
Ornatul ramane la latitudinea fiecaruia, dupa gusturi si posibilitati ;)

Sa fiti iubiti ! :)

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :