CROCHET TEA CUP COZY SAU CANA CU HAINUTA TRICOTATA

mal

Hi-hi....a mai aparut o " bundita' de canita ;)
De data asta mai complexa si mai documentata ;)...si rosie si cu buzunarel pe deasupra ;)

Cand am tricotat in joaca prima hainuta/ bundita de canita, am facut-o de drag, dupa ce am vazut o poza pe FB, care mi-a placut .
Am inceput sa ma documentez despre acest fenomen si am aflat ca se numeste "TEA COZY/COSY"...ca englezii sunt cei care au lansat ideea inca din anii 1800 si ceva.
Se pare ca o anume ducesa s-a gandit sa aplice solutia imbracarii ceanicului pentru a pastra vreme indelungata bautura calda.

Ideea a prins si s-a extins in lume si catre Americi....astfel au aparut si hainutele pentru canite de cafea & stuff.

Sunt atat de dragalase, incat cu greu poti sa te opresti doar sa le admiri....e musai sa le si ai ;).

Pe mine m-au cucerit definitiv si cum iarna am mai multa vreme ca de obicei, am in plan o intreaga colectie de " bundite".
Va tin la curent cu evolutia ;)






Sa fiti iubiti ! ;)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :