MUFFINS IN HAINUTE TRICOTATE

mal



De cand am descoperit tricotajele in miniatura, nu-mi mai gasesc locul. :)
Am incercat mai intai sa imbrac canile de cafea, apoi mi-a venit in minte sa fac si hainute tricotate suport pentru muffins.

Am cotrobait dupa ustensilele si atele de tricotat si iata ce-a iesit : o intreaga colectie de hainute pentru muffins.
Le ador!!! ;))

N-am sa ma opresc aici....asta e doar inceputul.;)
 Daca pana azi am lucrat cu resturile ce le aveam prin casa, zilele urmatoare intentionez sa ma aprovizionez cu ate/ nasturi & stuff.
Stati aproape daca vreti sa vedeti continuarea colectiei ;).

Cateva poze cu "vedetele ":














Aici am pozat primele "piese" din  colectie :



.....si aici uriasele muffins cu stea in frunte cu continut de mar/ afine si aroma de scortisoara si anason stelat



Reteta uriaselor am s-o postez cu proxima ocazie ;)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

  1. Sa nu te superi.... da nui deloc apetisant lana aia langa praji..chiar numi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mia, nu ma supar;)
      da' stai sa-ti spun : n-ai tu frica, ca nu se musca, au hartie pe dedesupt:)
      aaa, si inca ceva, e doar chestiune de gusturi ...stii , ceva de genu' : daca de exemplu tu ai fi barbat si nu te-ai barbieri, mie nu mi-ar placea, da' tu n-ai avea nicio taina cu asta ;)

      PS. sa mai treci p-aici, te-astept ! :)

      Ștergere

daca doriti sa comentati :