PRAJITURILE COPILARIEI /PARTEA I - NUCI

mal


Ieri am prajiturit vreme de cateva ceasuri, ca sa mai uit de raceala. :)
Mi-am dorit sa realizez o TRILOGIE a prajiturilor din copilaria mea, pe care le-am adus un pic in actualitate. Am pastrat forma, dar am modificat gustul si  am improspatat "outlook-ul".
La final mi-a placut ce-a iesit .;)

NUCILE le-am facut din aluatul cosuletelor :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2010/05/cosulete-cu-nuca-si-gem-de-caise.html

 In aluat am adaugat in plus esenta de nuca, iar  intr-o mica parte, cacao.
Cand le-am pus in forma am combinat aluatul simplu cu cel cu cacao .Rezultatul final a fost NUCA DALMATIAN :) -foarte simpatica .






 Crema cu care am umplut nucile am simplificat-o, transformand-o.
Mai intai am "scobit" putin cojile de nuca( iesisera suficient de crescute ca sa pot face asta )....am faramitat bine resturile, apoi le-am amestecat cu unt la temperatura camerei, zahar praf, cacao si esenta de nuca.
Am umplut nucile cu crema rezultata , apoi le-am tavalit prin zahar praf.
Mai jos puteti vedea cum arata in sectiune :)


 Sunt cele mai bune nuci pe care le-am mancat in ultima vreme :)
Cu o aroma irezistibila , fragede...ti se topesc in gura in cateva clipe.


PS. stati aproape, urmeaza partea a II-a ! ;)

Tags: , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

  1. Mi-ai facut pofta si am vazut forma de curand la piata, dar spune-mi te rog, cum se foloseste forma, se pune pe aragaz sau tu ai electrica?Multumesc! Toate retetele tale sunt fantastice!

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :