PRAJITURILE COPILARIEI PARTEA A-II-A -COSULETE CU DULCEATA SI BEZEA

mal



Ieri am prajiturit vreme de cateva ceasuri, ca sa mai uit de raceala. :)
Mi-am dorit sa realizez o TRILOGIE a prajiturilor din copilaria mea, pe care le-am adus un pic in actualitate. Am pastrat forma, dar am modificat gustul si  am improspatat "outlook-ul".
La final mi-a placut ce-a iesit .;)

COSULETELE le-am facut dupa reteta de mai jos :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.ro/2010/05/cosulete-cu-nuca-si-gem-de-caise.html

am mai adaugat in plus in aluat 2 linguri cu varf de cacao.

La bezea, in loc de nuca am pus nuca de cocos...iar dulceata am folosit de zmeura.



Aici e o poza cu sectiunea :


Ce pot sa va spun e ca aceste minunate COSULETE CU DULCEATA DE ZMEURA SI BEZEA DE COCOS, sunt extraordinare :). N-ati mancat asa bunaciune in viata vietilor voastre ;)
Concureaza de pe acelasi nivel cu "tartaletele" finalistului  "TOP CHEF " ;) :))... si...daca ma gandesc bine, au sanse sa iasa invingatoare :)

PS. ramaneti prin zona ...urmeaza ....:)
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :