SUPA /TRATAMENT BABESC PENTRU RACEALA

mal



De o saptamana ai mei ( sotul si fata ) sunt extrem de raciti.
Au un virus ciudat, care se manifesta cu dureri groaznice  si inflamatii ale gatului si  aparatului respirator....cu tuse , frisoane si presarat cu febra din cand in cand.
Am incercat sa-l amelioram cu fervexuri si alte alea, insa in zadar. Am spart rezerva de ceaiuri si cea de miere...
Pare ca se domoleste pe moment , dar apoi se manifesta si mai abitir.

Am zis ca n-ar fi rau sa aplicam si ceva leacui babesti, sa vedem daca nu se mai domoleste , inainte de a stresa si asa prea ocupatul medic de familie :).

Mai intai am recurs la cataplasme cu frunze de varza zdrobite si infasate in prosopele de hartie....pe care le-am aplicat pe gat si pe piept.
Dupa doua ore deja s-a mai domolit putin tusea.

Si apoi m-am pus sa-i hranesc cu o supa crema foarte simpla, insa care are in compozitie legume si ierburi care sunt bune impotriva racelii.
Supa contine :
o ceapa rosie mare data pe razatoare
o caciulie de usturoi taiata feliute
2 cartofi mari , cubulete ( cca 400-500g)
1 mar mare taiat cubulete
1 lingura cimbru uscat
o nuca de unt
sare de mare  - 1 lingura ( sau dupa gust )
doua frunze de dafin ( ca sa mai ia din gustul cepei )
rozmarin verde pentru momentul servirii
apa ( cca 2 L )


Se caleste ceapa si usturoiul in unt, apoi se adauga restul ingredientelor , se amesteca...se completeaza cu apa rece si se pune la fiert.
Se fierbe 30 de minute din momentul in care incepe sa clocoteasca. Cu capac si la foc mic.

Cand e gata se scot frunzele de dafin, apoi  se omogenizeaza cu blenderul pana devine o crema.
 Se serveste cu crutone de paine , rozmarin verde si o lingura de iaurt sau smantana .
Eu am servit-o cu iaurt in care am pus doi catei de usturoi zdrobiti.


E hranitoare si hidrateaza.
Speram sa mai amelioreze simptomele ciudate.

Daca va aflati intr-o situatie asemanatoare, puteti incarca s-o preparati si voi.
Rau nu are cum sa va faca :).

FITI BINECUVANTATI !
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :