PLACINTA CU DOVLEAC , FRISCA SI PIURE DE CASTANE

mal
 V-ati gandit vreodata la combinatia aceasta : placinta cu dovleac , piure de castane (din HU, la pachet, la fel ca untul ) si frisca (din smantana ) ?!
 Ei bine, eu am facut-o . Am transformat "banala" (nu-i banala deloc, da' da bine in scriere ) placinta cu dovleac intr -un "tort" veritabil.
Peste felia de placinta am pus "taitei" din piure de castane facuti ad-hoc, apoi cu posul i-am facut cateva stelute de frisca "in frunte".
Mi-a placut tare mult combinatia , asa ca am repetat-o pana am dat gata placinta :)).

 PS reteta placintei :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/11/placinta-cu-dovelac-si-scortisoara.html
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comentarii :

daca doriti sa comentati :