DUO MOUSSE APERITIV

mal


Cine zice ca mousseul trebuie sa fie neaparat dulce ca sa fie colorat si superbun ?!
Am facut acest minunat , gustos si colorat aperitiv cu gandul la sarbatorile ce urmeaza.
 De fapt l-am gandit drept garnitura pentru  alte preparate , insa dupa ce l-am vazut gata mi-am zis ca merita sa-l prezint ca atare.

L-am incropit din ingrediente simple si mereu la indemana : crema de branza  si crema de smantana ( care  sunt baza) carora le-am adaugat sfecla rosie de la borcan pentru partea roz...si conopida fiarta pentru partea alba.
Nu m-am straduit prea tare , in sensul ca am ales sa dau pe razatoare sfecla si conopida in loc sa le maruntesc in blender, pentru ca n-am vrut sa fie chiar atat de fin ca un mousse dulce.

Dar sa va spun pe indelete modul de preparare si ingredientele necesare  :

mousse de sfecla rosie :

200g sfecla rosie gata preparata de la borcan ( cu chimen si hrean )
200 g crema de branza
100 ml suc in care a fost conservata sfecla
5g gelatina
sare dupa gust
...cum spuneam , sfecla am dat-o pe razatoarea mica , apoi am amestecat-o cu crema de branza si cu sucul de sfecla in care am hidratat gelatina( pe care am topit-o apoi pe foc ) si putina sare.
si gata mousseul  de sfecla ;)


mousse de conopida :

200g conopida fiarta ( ca pentru pane )
200g crema de smantana
100 ml lapte
5g gelatina
sare dupa gust
modul de preparare e identic cu cel al mousseului de sfecla....singura exceptie e faptul ca am pus gelatina la hidratat in ...ati ghicit, lapte :)

Dupa preparare le-am pus in cupe si canite in straturi si le-am dat la frigider.

Odata preparate mousseurile pot lua diferite forme .
Initial eu le-am montat in cupe in straturi  :


si mi-a placut mult cum arata :)
Pot fi aduse pe masa fara nicio jena, chiar asa :).


sau....
rasturnate pe farfurie si atunci vor arata asa :




Noua ne-a placut foarte tare  cum arata si gustul , asa simplu ....insa le-am incercat si in combinatie cu alte cele ( va voi arata pe parcurs )

Pana atunci ...
sa fiti iubiti ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :