COSULETE DIN CARNE TOCATA UMPLTE CU CASCAVAL & CARTOFI UMPLUTI GRATINATI& SOS DE ROSII CU IERBURI AROMATICE







mal
acest fel este  unul doi in unu ...deaorece fiecare produs poate fi servit separat si de sine statator...eu l-am combinat pentru ca asa mi-a venit mie.:)
cartofii i-am spalat bine si i-am pus la fiert in coaja cu putina sare in apa...i-am lasat sa fiarba pana s-au patruns insa nu intr-atat incat sa-i declar fierti de-a binelea :D...am scurs apa fierbinte si i-am transferat in apa rece sa se stampere ...i-am taiat jumatati si cu o lingura le-am scos miezul, lasand o margine  cat sa nu se rupa. peste miez am ras cascaval , am condimentat cu piper mozaic si sare...apui am legat compozitia cu ou crud si am umplut la loc cartofii. le-am pus fiecaruia cate un mot de cascaval ras si putin unt si i-am dat la cuptor...cca 20 min la 200* ca se se gratineze si sa se patrunda definitiv.
sunt buni calzi cat si reci cu salata , sosuri diferite ...de sine statatori cum spuneam sau ca garnitura pentru ce are fiecare chef.

cosuletele de carne le-am facut din compozitie de chiftele (carne macinata, piper, boia, sare, usturoi pisat, ou si pesmet pentru legat compozitia)...le-am modelat in forma de cosulete... am ras cascaval pe care l-am amestecat cu ou crud sa se lege si am asezonat(piper, sare).... am umplut cosulete si le-am dat la cuptor...cca 25 min la 200*
de data asta le-am servit cu cartofii umpluti de mai sus si cu sos de rosii  ( a carui reteta o gasiti la categoria sosuri )
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :