NEGRESA CU DULCEATA DE VISINE

mal

Am transformat prajitura-chec a mamei in cea mai buna  si simpla NEGRESA :D
Din ingrediente putine si cu o reteta pe care si un copil de 5 ani ar putea s-o reproduca, aceasta NEGRESA CU DULCEATA DE VISINE este de departe bunaciunea intruchipata :).

Iata de ce aveti nevoie :
15 linguri cu varf  faina 000
10 linguri cu varf  zahar
10 linguri  ulei din samburi de struguri ( sau de floarea soarelui  )
20 linguri lapte
5 linguri apa minerala
5 linguri  cacao
5 linguri dulceata de visine
2 oua medii
1 lingurita rasa de bicarbonat

Amestecati toate ingredientele intr-un castron pana obtineti un aluat omogen.
Turnati aluatul intr-o tava dreptunghiulara ( modelul clasic ) tapetata cu foaie de copt. Coaceti NEGRESA cca 30-35 minute la 180*.

La servire o puteti combina cu sos de vanilie si dulceata de visine


...sau cu inghetata, sos de vanilie si dulceata.



E moale , pufoasa si deosebit de aromata, astfel incat nu veti gresi nici daca o mancati asa cum e, ADICA SIMPLA  :).

FITI BINECUVANTATI ! :)
Tags: , , , , , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

25 comentarii :

  1. Foarte Buna.de curand am gasit reteta ta si deja o fac saptamanal.rapid si foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cum arata,nu am facut niciodata aluaturi care sa includa si dulceata.As pregati-o ,dar as vrea sa stiu ca nu e prea dulce,atat.Niciodata nu mi-au placut dulciurile prea dulci.

    RăspundețiȘtergere
  3. yummy,, yummy..arata pufoasa si cremoasa, asa cum imi place mie si cu ceva la fel de dulce si apetisant cum este dulceata de visine, merge perfect aceasta combinatie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc:)...cautam o reteta de negreasa si am gasit...GBY

    RăspundețiȘtergere
  5. acum ma pregatesc sa o fac si eu,de-abia astept minunea!

    RăspundețiȘtergere
  6. mmm.... delicioasa negresa (graviduta de pe burtici si mamici) multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc mult pt. reteta de cozonac pufos cu nuca si cacao,fara framintare.Acum citeva zile am facut o proba pt.Craciun.si au iesit exceptionali!Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cozonacii fara framintare au iesit perfecti!Iti multumesc si Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai buna reteta pentru negreasa!!! Felicitari pentru o reteta de succes! Am notat reteta in caietul cu minuni! Multumim pentru aceste retete minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună seara! Spuneti-mi va rog ce dimensiuni a avut tava dvs? Prajitura arata fenomenal! Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc încă o data! O încerc în weekend! Daniela (scuze, dar am omis sa ma semnez mai sus)

      Ștergere
  11. Este o reteta foarte simpa, usoara si abia astept sa fac si eu o negresa cu visisne!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Geaninabalau@yahoo.it27 septembrie 2015 la 12:14

    Am bagat-o la cuptor....abia astept sa vad, de fapt, sa gust rezultatul...

    RăspundețiȘtergere
  13. Geaninabalau@yahoo.it27 septembrie 2015 la 15:08

    Tocmai am facut-o...si e foarte buna
    ..o recomand...

    RăspundețiȘtergere
  14. E preferata copiilor mei...f.buna. Eu ii pun deasupra nutella.

    RăspundețiȘtergere
  15. E preferata copiilor mei...f.buna. Eu ii pun deasupra nutella.

    RăspundețiȘtergere
  16. Este o reteta foarte buna,eu am inlocuit dulceata de visine cu dulceata de cirese amare....o minunatie de prajitura.

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte buna...eu am pus dulceata de cirese amare...un deliciu

    RăspundețiȘtergere
  18. fff buna reteta , azi am facut si eu ,doar ca in loc de dulceata de visine am pus de cirese

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :