DROB DE MIEL SI CARNE MACINATA DE PORC

mal
 Imi place mielul , insa nu intr-atat incat sa ma declar fana inraita. Totusi , de Pasti , gatesc retetele traditionale, cum e si acest drob pe care l-am lucrat in stilul meu.
Dar, ca sa nu  se simta mirosul si gustul mielului prea tare (cine gateste   miel stie ca in organe se pastreaza cel mai pregnant gustul)...organelor, pe care le-am oparit bine...pana catre fiert, le-am adaugat carne de porc macinata, orez fiert, ceapa calita,  piper, sare si putina vegeta.
Am legat compozitia cu ou crud (ca la chiftele) si am montat-o cu oua fierte la mijloc in tava de guguluf pentru a-i da forma de coronita.
L-am taiat dupa ce s-a racit putin ...astfel am evitat sfaramarea produsului.
Tags: , ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :