COSULETE CU CAPSUNI SI CREMA FINA DE BRANZA ...by Adriana


mal
Pentru ca e vara ?!...e!... si deserturile cu fructe trebuie sa primeze :)...
Aceste cosule cu crema fina de branza si capsuni le-am facut cu ceva  vreme in urma, insa timpul nu mi-a permis sa postez reteta si pe blog.
Aluatul este identic cu cel al cosuletelor cu nuca si caise :
http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/2010/05/cosulete-cu-nuca-si-gem-de-caise.html

Insa ...dupa ce am copt  cosuletele simple, le-am lasat sa se raceasca bine inainte sa le umplu cu crema
pentru care am mixat 250ml frisca de smantana cu o cutie de crema  de branza "fricheso" , 150 g zahar si un pliculet zahar vanilat burbon.
 Crema rezultata am spritat-o in cosulete in forma de spirala...
Cu capsunile m-am jucat:)) taindu-le  si asezandu-le in diverse forme pe cosulete.
 Sunt deosebit de aspectuoase si gustoase aceste cosulete :)...incercati ! :)


Creat la 7 Mai 2010 ...by  Adriana Lucia :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comentarii :

  1. multumesc pentru invitatie! :) in functie de timp o voi onora :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte frumoase si cred ca sunt si delicioase .Te felicit pentru stradanie si mai adauga retete noi

    RăspundețiȘtergere

daca doriti sa comentati :