KISS PINK PEAR...by Adriana Lucia

mal
 Desi am creat acest desert pe la sfarsitul lui aprilie 2010, iata ca abia astazi timpul mi-a ingaduit sa-l postez pe blog cu tot cu reteta.
Asadar...
am "taiat" un compot de pere caruia i-am scurs zeama intr-un castron in care am insiropat ulterior  piscoturile
pe care le-am asezat in cupa sau pahare (dupa cum veti vedea din poze) pe un strat de toping de zmeura
perele le-am taiat cubulete si "le-am aruncat" peste piscoturi apoi le-am mai pus putin toping.

am pudrat din belsug cu cacao, adaugand apoi stratul de frisca batuta cu smantana si putin zahar.
la final am  decorat  simplu cu felii de para, cacao pudra si toping de zmeura...
rezultatul e uimitor de ...aratos si gustos.:))
si ...varianta la pahar
Numele desertului a venit de la sine...dulce ,roz , zemos ... un sarut pe buze "carnoase" de para  de vara :).
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :