FARFALLE CU TOPING DE VINETE SI BRANZA DE OI MARINATA

mal
 La inceputului lui octombrie am gatit aceste paste -papion cu toping de vinete si branza de oi marinata, insa n-am apucat sa scriu pana azi reteta .
De fapt am folosit si alte legume la toping, toate fiind de provenienta cat se poate de bio, din gradinile matusilor de la Costeiul de Sus .
Haideti sa va spun cum am realizat minunatul toping : am tocat 2 fire de praz , am feliat 2 ardei verzi si 2 gogosari rosii iar vinetele(tot 2 , medii ) le-am taiat cubulete. Mai intai am pus prazul cu cateva linguri de ulei de pe branza la inabusit intr-o tigaie, in urmatoarele 2 minute am adugat si ardeii, iar dupa inca 5 minute vinetele....am amestecat bine,  am sarat (nu tare, urma sa pun si branza care era destul de sarata) si le-am mai lasat cca 5 minute sub capac. Apoi am indepartat capacul si le-am mai lasat pe foc pana s-a evaporat lichidul (sucul lasat de legume ).
Intre timp am fiert pastele conform indicatiilor de pe ambalaj.
Cand au fost gata, le-am servit acoperite cu cel mai gustos toping de vinete , branza rasa si foarte bine piperate :D N-am uitat nici de patrunjelul verde, la care nu m-am zgarcit :).
 Au fost delicioase, va asigur :).
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :