MUFFINS CU BANANE TRASE IN CIOCOLATA CU ALUNE

mal

Vai, tare bune sunt aceste muffins cu banane...si simple, dar asa, imbracate in ciocolata sunt de-a dreptul delicioase ;)
N-am poze de la procesul tehnologic , dar se prepara simplu .
Aveti nevoie de banane bine coapte 2 bucati (medii) , 8 linguri cu varf de zahar, 100 ml iaurt de buna calitate, 100 ml smantana fermentata 12% grasime, 100 ml ulei de seminte de struguri, 100 ml ulei  de floarea soarelui, 15 linguri sanatoase de faina (cu varf), 4 oua mari , 1/2 praf de copt , putina sare.
Toate ingredientele se amesteca cu mixerul sau robotul foarte bine (daca aveti chef si timp , puteti proceda cu ouale ca la pandispan )...apoi se lasa aluatul sa se odihneasca o vreme...pana catre o ora.
Se coc la 170*-180* cca 35 minute (se verifica dupa 20  min cu scobitoarea ) in forme speciale .
Dupa ce se stampara putin se tavalesc in ciocolata topita pe "bain marine". Eu am folosit ciocolata cu alune de padure. Asa am avut chef atunci :)...O cioco  de 100g ajunge la cca 15 buc .
Incercati !

Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comentarii :

daca doriti sa comentati :