CAFEA CU PARFUM DE PORTOCALA

mal
 Buna dimineata :D !
E duminica, asa ca salutul se potriveste , deoarece multi dintre voi inca n-ati facut ochi. Pana va dezmeticiti voi, eu va arat un mic dejun de duminica (si nu numai ).
De fapt e un timp al cafelei combinat cu mic dejun. E ceea ce eu am servit azi la micul dejun si anume : cafea neagra si tare :D cu paine graham prajita, unsa cu unt si garnisita cu dulceata de portocale facuta de mine zilele trecute.
Maine o sa pun si reteta, desi e rusinos de simpla, totusi o sa va arat cat de simplu se poate prepara o dulceata din orice fruct va cade in mana.
Pana atunci va las sa va delectati cu pozele :) ...fug sa pregatesc pranzul ca sa-mi ramana timp sa urmaresc online predica de duminica dimineta .
Sa aveti o duminica frumosa si binecuvantata ! :)




Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :