INTERVIU... GUSTOS :)

mal
 Am fost invitata de catre echipa Gustos.ro sa particip la FESTIVALUL BLOGURILOR GUSTOASE din acest an, festival sponzorizat de DANONE Nutriday .
Ca lumea sa ma  cunoasca mai bine, am raspuns unor intrebari  puse de echipa Gustos.ro , intrebari concretizate intr-un scurt interviu .
Daca doriti puteti sa-l cititi accesand linkul :
http://www.gustos.ro/concurs/fbg3/parada-blogurilor/dragostea-in-bucate.html
  Evident, puteti sa-l si comentati si sa-i dati un like :)...mi-ar face placere sa aflu  si parerea voastra.

Totodata mi-am inscris blogul si la concursul organizat cu ocazia festivalului, la categoria : supe/ciorbe 
http://www.gustos.ro/concurs/fbg3/voteaza-supe-si-ciorbe
si la categoria: deserturi 
http://www.gustos.ro/concurs/fbg3/voteaza-deserturi

Daca va plac retetele mele , puteti sa le votati.
Dupa cum bine stiti , blogul meu se numeste "dragostea in bucate "
Sunt cativa pasi simpli pe care trebuie sa-i urmati si anume : daca nu aveti cont pe pagina Gustos.ro trebuie sa va inscrieti mai intai si abia apoi veti putea  vota. Urmand indicatiile lor, e imposibil sa nu reustiti. De votat se voteaza doar o data , insa ma puteti vota la ambele categorii , daca va face placere.

Inainte sa inchei va sugerez sa cititi  cu atentie si  interviurile celorlalti participanti (toate sunt nemaipomenite ), si sa dati "un ochi" si la retetele lor, deoarece s-ar putea sa va placa...iar daca va plac votati-le , pentru ca merita :).

Multumesc Gustos.ro pentru invitatie, ma simt onorata ! :)

God Bless You All ! :)
Tags: ,
Share on Google Plus

Despre: http://adriana-lucia-dragosteainbucate.blogspot.com/ - Dragostea in Bucate

Pe pagina mea veti gasi retete simple, usor de preparat si deloc costisitoare. De la dulciuri ,aperitive, feluri de baza ...pana la conserve , toate retetele sunt testate si retestate de catre mine si multi altii. Nu trebuie sa fiti mari bucatari pentru a le incerca si voi, doar sa aveti dorinta de a gati si dragostea pentru stat in bucatarie. Va astept cu dragoste sa gatim impreuna !
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

daca doriti sa comentati :